Tuntuu jotenki et tänään kello menee vaan taaksepäin ja tunnit kuluu hitaammin ku yleensä, mut ehkä se vaan kuuluu siihen ku on kuumeessa...

Väsyttää aika paljon ja vois kohta mennä nukkuu, mut tänään mä tosiaan alotin tän blogin pitämisen, eli tervetuloo vaan! =)
Facebookissa ei voi koko elämäntarinaansa kertoo, koska jokainen tilanne ei ehkä vaadi facebook-päivitystä, mut blogipäivitystä vaatii!

Mun kaverit nykyään käyttäytyy oudosti; Ne ei enää puhu mulle, ku vaan ehkä joskus sanoo et: ''Moi''.
Mä oon miettiny miljoonia syitä siihen, mut en keksi ainuttakaan... Kysyin mun yheltä HIEMAN läheisemmältä kaverilta oonko mä muuttunu jotenki, ja se sano että on musta tullu vähän ärsyttävämpi ku ennen.
Kysyin millä tavalla, ja se vastas että ''Sä et ennen väittäny vastaan kaikis asioissa niin paljoo''

Joten... ei toi paljon mua auttanu, koska miks kaikki suuttuis mulle tosta? :D
Mut toinen vaihtoehto on tietty et joku on keksiny must juoruja

Toisaalta.... Mä en jaksa välittää, elämä on.

Mä nautin nyt täst ilmasesta vapaa-päivästä mikä ei kyllä oo ihan parhaimpii kipeenä... :P