Moikka taas ;)
 

 

Tänään... oon riidelly koulukaverin (ainoon sellasen) kanssa, eikä se ollu kivaa mut oon myös jutellu yhen kivan tyypin kans joka sano et mulle voi puhuu ihan kaikest :) Sellaset jutut saa mut hymyileen..
Ja sillo ku tärkeet ihmiset kehuu mua, nii tuntuu et mä oon jolleki tärkee ja oon oikeesti ainutlaatunen ihminen! (:

 

Kukaan ei tääl blogissa voi tietää kuka mä oon, mut voin sen verran kertoo et mua joskus vähän masentaa, ja syksy on just sitä aikaa et kaikki menee päin p:tä.

Mut yritän pitää ton mielen virkeenä ja kuunnella vaan niit hyvii asioita ja ettii jokasest huonost jutust yhen positiivisen asian ;) Sillo kaikki ei kaadu niskaan vaa pystyy iloita ihan joka asiast.

En oo oikein keksiny mitä tekisin mut sit luin jotain vuoden 2003 Koululaista nii sain hyvän idean; mä voisin tehä oman lehden.

Mut facebook pysyy tos koko ajan auki, jos joku kaveri vaik sattuis tulee sinne :)

Kirjottelen myöhemmin tänään tai sit huomenna, moikka!